Monday, September 10, 2012

Caught.............


OH geeze we were caught....caught red handed and now I need to know if I have totally screwed up our daughter for the rest of her life......but they don't remember shit this early on life....right...nope....nope....nope....right? Ohhhhh.....gawd how did we allow this to happen?!? We thought we were being so slick and hush hush.....Sunday morning hubby and I decided that it was early enough to __________ insert porno music here....and all mommy and daddy's out there know how hard it is to get couple time.  With two staring, drooling  dogs and a very active toddler it's hard to take time to have "fun" with each other.  Since we were both up at the very same time{I happen to be a very early riser}and the coast was clear we thought we would got for it!  Toddler sleeping, dogs sleeping let's do it......about 10 minutes into our thing I felt a pair of eyes penetrating {no pun intended}.  I look up and and there she was.....at the end of the bed......staring.....with a curious.........confused look on her face.........and I was in shock.....I jumped off my also very shocked husband {thank god we had covers on}we just laid there not knowing what to do.....All 3 us staring at each other.......All I wanted to do is hide under the covers because I was so embarrassed. I remember when I was a kid the last thing I ever wanted to see was my parents show that type of affection towards each other it was just gross.  I know juvenile but we have all gone through it.

Well we finally snapped out of it and told her we used the old age little white lie that mommy and daddy were play wrestling. I slick moved putting my PJ's back on and slink downstairs to get coffee and breakfast ready. I just needed to get away from the situation for a minute.  She seemed OK and we got on with our morning even though my husband was not to thrilled.....I told him next time we are locking the door....

Note: I am convinced that the dogs have a vendetta in place so me and hubby can never to have sex again. I believe that they sauntered their asses into GG's bedroom{they know how to open the door with their noses} and jumped on her bed...in  turn waking her up and finding us in our compromising position...Mmmmmmm .....Just a thought.....No?

14 comments:

joeh said...

I know of a couple that got caught in the family room by a roaring fireplace by their 6 yo who thought daddy was hurting mommy (no blankets were involved oooh not pretty) The lad was convienced that all was ok they were just playing and it never seemed to affect him. I don't plan on ever asking him if he remembers.

Jo said...

Remind me *exactly* how old your kiddo is? That makes a difference in my opinion, ;-)

Sarah @ It's a Vol said...

Hahahaha! I doubt she will remember it, but I would have been embarassed too!

Cyn Knight said...

hahaha i think it happens to everyone and i wouldn't worry too-too much about her psyche at this age.

lmao @ dogs having a vendetta!

xxoo!

StylinMom said...

oh boy, I would be crimson with embarrassment too...but she won't remember...don't worry!
those damn dogs!!!
m

Not Winning Mom of the Year said...

Busted you little sex pot you! I cannot imagine what I would do if that happened, but it sounded like you handled it gracefully. Keep it down next time you wild kids...

Mrs. Tuna said...

We trained ourselves to lock the bedroom door when she was a newborn. No doubt because I was scarred from catching my folks.

KERRY said...

Hehehe thanks for making my night ;)
Yeah she won't remember, and a lesson for locking the door has been learnt lol (hopefully!)
I bet your husband wasn't happy hahaha nothing like an ending like that!!

Jessica @ TheCrazyChaoticHouse said...

Haha.....so funny but I so know how you feel! I did the same thing, I just froze not knowing what to do. We played the wrestle card also. Seriously it's impossible to get any couple time in our house so when there's an opportunity we jump on it;)and you never know maybe those crazy dogs did go wake her up. She probably won't remember but definitely times to use that lock;))

Mommy Bags said...

It was the most embarrassed I have ever been and I DO NOT embarrass easily

Susan said...

So sorry for my uncontrollable laughter MB! She'll be fine. In fact, when she's about 21, you can totally laugh about this. I think your dogs have got to be just about the coolest ever! lol

<3
Susan

Ronni said...

LOL. I mean, it's not funny but IT TOTALLY IS. I'm sure she'll be OK though. She probably won't even remember. Wait, that's not true. She might totally remember.

LOL about the dogs, though!

Ronni said...

LOL. I mean, it's not funny but IT TOTALLY IS. I'm sure she'll be OK though. She probably won't even remember. Wait, that's not true. She might totally remember.

LOL about the dogs, though!

Caffeinated OC Mommy said...

LMAO!!!! xoxo

Feeling the love......